vineri, 1 august 2014

Poveste de weekend

 DSCF9795În
weekendul trecut am plecat aşa cam neprogramat pe la munte. Multumită
unui prieten s-a rezolvat cu cazarea, aşa că am plecat cu mititeii si
vinul după mine să petrec o zi la munte, pentru că a Duminică aveam
programată o întâlnire acasă cu un alt prieten venit de la muncă  în
concediu şi nu voiam să îl ratez. Am plecat cu soţia şi bestia, Nerro
împreună cu nişte prieteni care aveau şi ei o brută în subzistenţă. 
Plimbarea mi-a adus aminte pentru a nu ştiu câta oară CĂ AVEM O ŢARĂ
MINUNATĂ, CONDUSĂ DIN PĂCATE, VÂNDUTĂ ŞI BATJOCORITĂ DE O CLASĂ POLITICĂ
INFECTĂ. Şi totuşi deplasarea mi-a încărcat bateriile şi am avut ocazia
să constat că natura şi “necuvântătoarele” sunt aceleaşi, frumoase şi
tolerante cu nişte oameni care distrug tot într-o inconştienţă
criminală. PRIVIŢI ACEST CLIP ŞI UITAŢI CĂ SUNTEM OAMENI.

Poveste de weekend


More PowerPoint presentations from neacsu
Poveste de weekend

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating