luni, 13 iulie 2015

Balada lui Ponta Vodă Turcitul



Ponta plecat la Oprea


Pe drumul de costişă ce duce la guvern

Venea un om cu moaca lui Dante din Infern

Venea pisoiul Ponta, serdarul de pe Jiu

Cu Cioc Selim pe buze şi chipul străveziu.

– Mai lungă-mi pare calea, acum la-ntors în ţară,

Voiam să mai rămân, dar ăştia mă doboară

De rămâneam acolo, la turci la reparat

Nu mai găseam partidul, nici locul din palat.

Mai bine vin acasă, chiar de-mi mai rup meniscul

Decât să pierd partidul. Este prea mare riscul.


Nu am plecat de bine, de nu plecam, riscam

Să fiu tăiat de Koko şi doctorul Iohann

Oricum ar fi ei, turcii, nu m-au decapitat

Şi n-am simţit nimic, m-au anesteziat.

Lăsat-am la comandă când am plecat din ţară

Un general, crezând că nu trădează iară.

Dar a trădat mişelul, vorbind despre respect,

Simţitu-i-am respectul înfipt adânc în rect.

Şi Ţepeş când da ţepe, pedeapsa era lină,

Ţeapa era de dud, dată cu vaselină.

Pe când cu naşul Oprea, mă ustură de mor

Că nu ştiu unde-i buba în fund sau la picior.


Şi uite-aşa Vorel, şontâc se-apropia

De scaunul şi sceptrul de la Victoria.

Şi ochii lui de vultur cândva vioi şi duri

Se umezeau la colţuri de-atâtea făcături.

Ajuns în bătătură se scutură Pontacu

Şi vru să îi trimită pe toţi direct la dracu ,

Că-l aşteptau Alina, Buldogul şi Iohann

Şi tradătorul Oprea şi Ludovic Orban.

Dar nu putu s-o facă, ai lui nu îl lăsară

Că mulţi cârteau prin şanţuri cu vorbe de ocară

Mulţi îi cântau în strună cu vorbe unsuroase,

Alţii cântau prohodul şi îi dădeau la oase.

Aş că Victor Ponta cu firea-i .. oltenească

Decise, din moschee să-i cam călugărească :

-Voi m-aţi văzut cu cioc şi m-aţi mahomedit

Nu-i pagubă, vă dau haraciul înzecit.

Îmi cereţi mazilirea, mă vreţi mâncat pe pâine,

Dar nu mor armăsarii când latră orice câine.

Aveţi şi voi răbdare, nu mai săriţi ca cioclii,

Că cine sapă groapa, aude glasul  popii.

Cu cât săpaţi mai multi şi groapa mi-e mai mare

Cu-atât mai mulţi vor ţine sicriul în spinare.

Aşa gândea V Ponta, serdarul procuror

Trăgând din narghilea, de tron şi de picior.

Balada lui Ponta Vodă Turcitul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating