duminică, 28 mai 2017

Curiozităţi din lumea.. girafelor

 


Neavând ce face am intrat pe goagăle şi dând peste nişte fotografii
cu girafe, am fost izbit de unele asemănări între aceste animăluţe şi
cele din jungla PSD. Rog asociaţiile care se ocupă cu protecţia
animalelor să nu mă dea în judecată,  nu am vrut să jignesc bietele
ierbivore.





Liviu Dragnea cel care se lăuda acum un an că va sparge avioanele, îl
va suspenda pe Iohannis, că el nu se teme de nimeni, că pentru el legea
e lege, acuma stă cuminte pe coadă şi din când în când verifică dacă le
are la locul lor.


Dragnea verificându- şi boaşele


Ştiaţi că limba girafei are 50 de cm şi că este singurul animal care
îşi poate băga limba în ureche? Eu nu, acuma ştiu şi acuma am înţeles de
ce nu mai are Dragnea nevoie de prieteni. Îşi poate băga singur limba
în ureche.


Girafa şi urechea


Olguţa a constatat că girafele în România trăiesc pe picior prea mare şi a decis să le îngheţe alocaţiile .


M-am lins pe bot de alocaţie cu Olguţa asta.


Nici pensionarii militari nu au o soartă mai bună. Partidul girafelor
le-a anulat actualizarea pensiilor până în 2022,  deşi abia votaseră
legea pensiilor militare şi deşi pensia militară nu este pensia
specială. Dar cu oameni crizaţi, măsuri de criză. Iată mai jos, un
pensionar militar îmbrăcat în haine de camuflaj, privind după anul 2022.


Asteptandu-l pe GodotDe când au câştigat alegerile, toţi au devenit girafe, umblă cu nasul pe sus, dar tot în cocina aia se culcă.


Vreau şi eu funcţie în PSDDe ce a fost suspendat Bacalbaşa? Pentru că nu şi-a ţinut limba în gură .


Ba cal , ba sa


După cum se mişcă acuma, partidul girafelor pare cam debusolat.


spre CotroceniDacă v-au plăcut girafele…. mai poftiţi şi altă seară.



Curiozităţi din lumea.. girafelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating