marți, 28 noiembrie 2017

Știri sportive






Mutu în Italia


Din fluxul DIGI 24 aflăm că ”Selecționerul naționalei, Cosmin Contra, și managerul sportiv, Adrian Mutu, au fost în Italia să îl vadă pe Radu Ștefan”, un
jucător care nu a rupt inima târgului, dar promite(să rupă și el ceva
pe acolo, n.a.), după cum vorbește Mutu. Înainte de meci aceștia au
vizitat baza de pregătire a celor de la AS Roma și au luat masa alături
de conducerea ”giallorossilor”.


A fost o ocazie pentru Mutu să revadă locurile unde s-a produs și
reprodus  ca jucător și consumator. Întrebat de un reporter virtual cum
s-a simțit și ce s-a simțit în Italia, Mutu ar fi (trebuit să fi )
răspuns:


” Da, bineînțeles, m-am simțit foarte bine, nu e așa ? Cine ar fi
crezut că după scandalul cu Chelsea, o să ajung manager sportiv la
Naționala României? Dar viața este plină de surprize, Federația română
de incompetenți și iată, totul e posibil, nu e așa ?



Reporter:În ce limbă ați discutat acolo, ați folosit translator, pentru că și dumneavoastră și Contra ați jucat în Italia?


Mutu: Aaaaaaaaaaaaaaa, da, bineînțeles, nu e așa, eu acolo nu
numai că am învățat limba italiană, dar am și încercat să îi învăț pe
cei dimprejurul meu limba română. Spre surprinderea mea și acuma, după
atâția ani, unii dintre ei în special copii străzii, când m-au văzut în
mașină strigau după mine în limba română: ” Mutule, ce faci în… Bib-Bip,
m-au întrebat de mama, de nevastă, a fost emoționant. Unii dintre ei
îmi făceau semnul victoriei. Știți, în Italia semnul victoriei se face
cu un singur deget, cel mijlociu. Italienii sunt mai originali, nu e așa
?



Reporter: Asta înseamnă că v-au recunoscut suporterii, cum au reacționat? V-ați revăzut cu vechi prieteni, colaboratori?  


Mutu: Da, cum să nu. Am trecut pe lângă foarte multe cluburi, nu
de fotbal, bineînțeles, și  cum mă vedeau clienții, bodyguarzii îmi
făceau semn discret  să intru la o liniuță, dar le-am răspuns politicos
că nu pot, nu eram singur, nu e așa ? Dar cel mai mult m-a impresionat 
la dineul oficial când am constat că ospătarii, le aduceau la toți
farfuriile și îi serveau de aproape, așa, mai intim, dar față de mine
păstrau o distanță considerabilă,  îmi împingeau o măsuță specială, pe
roți cu meniul a fost senzațional. Și vinul în pahar mi-l turnau cu
perfuzorul, pe stativ, elegant, sterilizat, bineînțeles, îmi reglam
singur cantitatea și viteza umplere.  Vă spun sincer, mi-au dat
lacrimile.  Probabil meciul meu cu ospătarii în Italia a rămas în inima
lor. Nu pot decât să mă bucur.



Reporter: Dar de ce ați fost și dumnevoastră și Contra să îl
vedeți pe acel jucător care se pare că nici nu a impresionat cu nimic?
Nu puteați să vorbiți cu el la telefon sau pe Skype, că exista internet ?



Mutu: Bună întrebare, nu e așa ? Păi cum să nu mergem amândoi că
doar amândoi am jucat în Italia, mai avem cunoștințe pe acolo,
pițipoance, chestii trestii, nu era păcat să ne mai aducem și noi aminte
de tinerețe, nu e așa, acuma cât mai putem că când o să fim ca Nea
Mircea Sandu punem crampoanele în cui nu e așa? Și dacă tot plătește
Federația, adică proștii de fapt, de ce să nu mergem? Că doar nu scrie
fraier pe fruntea mea, cine ar rata o mini-vacanță în Italia cu decont
de la Federație? Hai, vă pup că sunteți scumpi… la tărâțe și ieftini la
mălai.



Năstase nu mai are nervi


George Cosac, președintele Federației române de tenis caută amator
(sau profesionist) pentru a-i da în primire funcția de căpitan al
echipei române de Cupa Davis. Cum Tecău, Mergea și Hănescu au dat pas,
Cosac se gândește să apeleze la cei mai purii. Unul dintre ei ar fi
Pescariu, dar este în echipa Luluței iar Luluța ține la oamenii ei ca la
ochii din cap. Când Luluța își pune ceva în cap, nici cu CCR nu o
miști. Deci Pescariu dă la pește pe balta DNA.


O altă ”tânără speranță” ar fi (în viziunea marelui vânător Ion
Țiriac) nimeni altul decât Ilie Năstase. Numai că Iliuță a refuzat demn,
politicos, dar categoric. Marele circar a declarat că nu poate prelua
această funcție pentru că :” Nu, nu mai am timp, nu mai am nerv, vreți să încep un alt proces?”
Pe mine mă miră, nu refuzul, pentru că refuzul era de așteptat, e prea
mult de muncă, iar Ilie e învățat doar să facă glume proaste să înjure
și să ciupească jucătoarele de fund, ca pe ospătărițe sau să le arate
fundul, mă miră motivul refuzului. Cum adică, să nu mai aibă el nervi,
el căruia îi sare țandăra și dacă îl întrebi ce mai face  sau dacă vrei
să îi imortalizezi fițele ? Nu, așa ceva nu se poate. Nu pot crede, păi
asta sa va întâmpla numai când va fi pregătit pentru meciul suprem. E
ceva la mijloc, nu cred eu că nu mai are el nervi.  Poate va accepta
dacă i se dă o altă stea de general, nu a știut Cosac cum să îl
stimuleze.


Oricum, dacă a refuzat, a refuzat iar Cosac e în mare dilemă. Eu îi
recomand să îl ia pe Cristian Tudor Popescu, iar la Fed Cup să îl
nominalizeze pe Banciu, că ăștia au nervi cât pentru toate federațiile.


http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Serie+A/Mutu-a-revenit-pe-Artemio-Franchi-Visul-meu-e-sa-antrenez-Fioren

Știri sportive

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating