miercuri, 14 decembrie 2011

COLINDUL COTROCEANULUI CARE NU CERE

Un comentariu:

  1. Salutare, Marine!
    Scrie el colinde, dar si lui i se scriu balade. Iata una dintre ele:
    BALADA LUI BĂSE CHIORU’
    Sus pe deal, la Cotroceni s-a cocoţat Băse Chioru’
    Şi de sase ani petrece că a ciuruit poporu’.
    -Zi măi Băse, cum se face de-ai ieşit iar preşedinte
    Că-n sondaje, cum se ştie, era unul mai cu minte.
    -Cum să nu ies măi găoază când prostimea-i aşa multă?
    Bază-n ea mi-am pus şi iată, numai de mine ascultă.
    Şi-am verificat reţeta votului duplicitar
    C-am facut-o pe-aia mică, europarlamentar
    Cu asa ciumeţi măi tată te mai miri c-am ieşit iară
    Susţinut şi de servicii, precum şi de cei de-afară?
    La Paris văzut-ai nene, cu ce viteză votau?
    Le-am cerut eu cinci secunde, ei la şase tot băgau.
    Iar acum îmi duc mandatul c-am promis eu la zevzeci
    C-o să modernizez statul, dar n-au să apuce-n veci!
    Vino Nuţi sa petrecem că mai avem patru ani
    Şi-apoi, dacă o vrea Domnul voi scapa şi de duşmani.
    Şi în două mii şi paişpe, dacă-mi ies toate cum vreau,
    Voi domni şi-a treia oară şi de nevastă te iau.
    Iar pe Boc îl ţin aproape, că e cel mai bun slugoi
    Si prin el, ca razbunare, pe orice român jupoi.

    RăspundețiȘtergere

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating