miercuri, 21 septembrie 2011

CEL MAI HALUCINANT DISCURS

Tineti aproape de OTV-PP-DD ! Nu stiti ce pierdeti ! 
   Au trecut două zile şi nu îmi revin . Au trecut două zile de când am ascultat cel mai idiot discurs pe care mi-a fost dat vreodată să-l aud. Am apucat perioada de tot mai evocată amintire, a construirii SSMD, am văzut telejurnale cu îndemnuri patetice, Bumbeşti- Livezeni, Canalul , Transfăgărăşanul, au fost construite nu numai cu sudoare  şi sânge  ci şi cu discursuri . Am văzut şi auzit şi discursuri după aglomeraţia din Decembrie 89 la fel de găunoase. Dar ce mi-a fost dat să aud acum două zile, la marea adunare de la OTV după avizul dat de înfiinţare a partidului, depăşeşte cele mai oribile închipuiri, cele mai neinspirate îndemnuri, cele mai comuniste apeluri, cele mai aberante vorbe spuse vreodată de cineva în întreaga lume. Ce Le Pen , ce Jirinovski, ce Vadim, sunt copii nenăscuţi pe lângă tribunul fără nume, căruia nici DD nu a îndrăznit să-i facă public numele când l-a prezentat, probabil cu inima îndoită.
Acest om , pe care poate unii îl vor recunoaşte din imagini, a depăşit limitele penibilului ,cam cum depăşeşte un KAWASAKI  o Mobră. Cum poţi să faci apel la cei din morminte, sa vină şi să pună osul la treabă, şi la cei din diaspora să vina să pună ţara la pământ ? Nu e glumă, este apelul lansat de un veteran al PP, un om care şi-a pus şi casa la dispoziţia PP. Atâta a avut, atâta a pus. Orice alt comentariu este de prisos, ascultaţi şi faceţi-vă cruce !
Dacă aşa sunt toţi cei cu care se mândreşte PP-DD, ţineţi aproape , pentru că nu ştiţi ce pierdeţi. Discurs demn de Cartea Recordurilor.



OTV A REUŞIT SĂ ŞOCHEZE CU ADEVĂRAT !

6 comentarii:

  1. Acest individ e real ? Traieste in Romania ? Wooooooow. Pai s-a deschis Muzeul Antipa, nu cumva a fugit de acolo ? Sau din Cimitir ca isi chema colegii la lupta impotriva ciocoilor . Penibil e putin spus. Si mai iese si in fata , ca paduchele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde era Dinescu ? Lipseste Dinescu. Ar fi facut casa buna cu nebunul asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Marin de la nicu
    Varule draga, se pare ca a inceput ,PE BUNE, rasturnarea carului cu prosti. L-am vazut pe "ilustrul'vostru oltean(tu stii bine ca-i respect pe olteni) DAR NU MI-AM PUTUT INCHIPUI NICIODATA CA ACEST COPIL NETERMINAT POATE SA -I CONSIDERE PE ROMANI ATAT DE DOBITOCI INACAT SA POATA SCOATE CUVINTELE ALEA PE GURA. Traim intr-o tara de nebuni. Daca acest limbric reuseste sa adune atata prostime in jurul lui ATUNCI VERE NU NE RAMANE DECAT UN SINGUR LUCRU; GOOOO PLANET,GOOO!Mai, nu ma pot dezmeticii, mai ales ca ieri vorbeam cu un intelectual(el zice ca e) SI MAI CA IL IDOLATRIZA PE FANFARON. Vere draga, tara lui base a devenit incet ,incet nefrecventabila. Ce sa mai spui de un asa-zis comnadant suprem care ne facea aseara PRASTIORI. (eu stiu ca am fost si suntem ofiteri).Omul asta a luato pe LEGHELEU(IN Ardeal se spune la cei care o iau pe aratura,prin sant ..pe oriunde numai pe soseaua normalului ..NU)ne umileste in fiecare zi, ne aduce la puterea de gandire specifica gainii, ne batjocoreste in toate felurile SI NOI...APLAUDAM. IN CE TARA TRAIM VERE?Varule sa spui ca ARMATA ARE O BATERIE DE PRASTII CONDUSA DE PRASTIERI INSEAMNA ORI CA NU MAI AI LEGATURA CU PAMANTUL ORI TE DOARE IN C..R DE TOTI CEI CARE CONDUC ARMATA. ALOO...TOVARASI GENERALI! CE FACETI DOMNILOR? A-TI AJUNS PRESURI DE STERS LA COTROCENI RUSINE!Sunt nervos varule ,asa ca nu te supara .

    RăspundețiȘtergere
  4. Generalii nostri tac varule, pentru ca au primit gradele pe carnetele de partid. O mare parte din ei. Fac sluj la picioarele lui Oprea si Base, ca sa se pastreze in functii si sa fie avansati. Cum poti sa le ceri respect fata de armata , cand Danila, si seful SMFT se plimba in timp ce ministrul primeste raportul ? Ce poti sa mai ceri? Indiferent cine e ministru, este un moment solemn, trebuie respectatata unitatea care se afla in pozitia pentru onor inainte. Dar cei doi capi ai armatei, nu stiu asta sau nu le pasa .Si atunci ce altceva sa le mai ceri ?

    RăspundețiȘtergere
  5. "... veniti aproape (cat?) strainatatea, sa punem tara la pamant!" Pai mai bun umor decat asta, de unde? HI-HI-HI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da domnule, dar asta macar spune de la inceput ce vrea sa faca , nu promite marea cu sarea. Hi hi hi!!!

    RăspundețiȘtergere

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating