sâmbătă, 10 decembrie 2011

Unde este preşedintele ?

De 22 de ani mă uit prin România. Mi s-a lungit gâtul mai mult decât era . Unii m-au tot întrebat după ce mă mai uit, că doar  am ieşit la pensie, deci funcţii nu mai are rost să caut, iar grade nu am cum să mai primesc dacă nu mă înscriu în UNPR. Ce era să le răspund?Să le spun că de 22 de ani tot caut un preşedinte pe care să îl votez fără teamă ?? O  să râdă de mine şi o să spună că am Orbit fără zahăr. Şi totuşi asta caut.
 Primul care şi-a spus preşedinte, acela care  zâmbea mereu, de nu ştiam dacă între urechile lui mai e loc şi pentru altceva, nu a fost preşedinte. Nu a fost nici Păcălici cum îi spunea lumea, a fost o păcăleală. O mare păcăleală pe care au luat-o românii când au crezut că au scăpat de comunism şi comunişti, securitate şi securişti. Lumea zice că a venit sărac, a plecat la fel, dar deja nu mai cred, lumea e răutăcioasă.
Al doilea care şi-a spus preşedinte dar lumea îi spunea la început Ţapul, apoi Ţigareta, nu s-a putut dezlipi nici el de cei de care credeam că am scăpat aşa că a dansat decât un mandat. A venit sărac şi a plecat cu două porecle şi câteva avioane cu ţigări. Răbdare şi tutun.
A venit al treilea, care şi-a spus jucătorul, dar lumea îi spune judecătorul, pentru că împarte sentinţe în stânga şi în dreapta,  tuturor mai puţin celor cu recunoaştere Mondială. Acum, oamenii răi, au mai găsit nişte porecle, care mai de care mai răutăcioase, Chioru, Popeye, Semaforul, Matelotu, Marinarul. Acesta cel puţin ştiu că a făcut ceva nu ca ceilalţi. Nici nu a plecat încă şi a acumulat un set de porecle, şi ceva înjurături, cam  cât pentru 10 mandate. În rest , nimic. Nu a primit, a dat tot. A dat circ românilor, aur, pământ, petrol străinilor, afaceri  fraţilor, libertate cumetrilor, funcţii finilor, case şi partide fetelor, palme copiilor, liber corupţiei, sentinţe şi dosare duşmanilor. Dacă trag o linie, a muncit cât ceilalţi doi la un loc.
Şi totuşi nici unul din ei nu e preşedintele după care mă tot uit eu şi nici nu văd unde s-a ascuns. Mai e un pic, cât să fie, doar o fraudă electorală şi vin alegerile prezidenţiale.
 Ce ne facem atunci? Sau mai bine zis ce ne facem de atunci, căci probabil se va institui şi la noi obiceiul de la alegerea papei şi va trebui să mai înfiinţăm o funcţie de găinar care să caute prin cuibar şi să declare solemn : „Habet duos testiculos et bene pendentes"
A văzut cineva un preşedinte, că eu nu văd încă nici unul.

10 comentarii:

  1. Nu te poti uita si nici nu poti vedea, deoarece esti la fel de chior si paniu ca si mai sus mentionatul (daca nu ai oglinda macar studiaza-ti poza din Ziua-veche). Este prostie si marlanie sa razi de defectele fizice ale unei persoane.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim22.42
    Tu ai recitit ce ai scris inainte de a posta ?
    Daca ai fi citit, ai fi realizat ca iti dai cu stangul in dreptul, sau te faultezi singuir. Eu iti dau dreptate, ceea ce ai sris tu este prostie si marlanie.
    Eu nu am spus ca Basescu e3ste cgior sau prost sau destept, eu am mentionat doar poreclele fiecaruia dintre cei tre, porecle pe care nu le-am dat eu. I s-a mai spus si matelotul, si Popeye, si marinarul, asa ca eu nu am facut caz de nici o infirmitate sau de modul cum arata.
    Pe tine insa te-a deranjat faptul ca nu il consider demn de a fi presedinte. Daca este presedintele pe care l-ai alege tu .. totul se explica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Neacsu,
    Stai prost cu memoria. Reciteste materialul pe care l-ai postat (blogul Neacsu Marin), la data de 29.11.2011, cu titlul ,,Prostanacul, Chiorul si Buldogul".
    Si pentru a-ti demonstra lipsa de memorie, tot pe blogul Marin Neacsu, ai avut o contradictie cu Stelian P, in care aparai corul de huiduitori de la Iasi pe timpul primirii raportului de presedinte si intonarea imnului de stat. Intr-o alta postare criticai faptul ca un grup de generali se miscau in timpul primirii raportului de catre ministru cu ocazia inapoierii din Afganistan a Scorpionilor Rosii. Ba mai mult povesteai cum un lt.col., cdt. U., a pedepsit seful de stat major, colonel, cu 15 zile la garnizoana deoarece misca pe timpul primirii raportului(amice, in vechiul RDM,pedeapsa la garnizoana era de maxim 10 zile si se aplica numai ofiterilor inferiori, coloneii si generalii nu puteau fi pedepsiti cu arest).
    Cat priveste alegerea presedintelui, in prezent nu am optiune, dar in nici-un caz nu voi alege pe cineva care a absolvit facultatea de istorie (fie cu repetitie de 2 ori) dar nu stie cine a infiintat PNL-ul, chiar daca este presedintele actual al partidului respectiv, prezenta la serviciu pentru el este facultativa, si-a parasit sotia in momente grele, se lupta prin sexy cluburi, iar programul lui politic se reduce doar la ,,jos ". La persoana respectiva ma gandesc doar la ce a spus Neagu Juvra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim
    Nu am uitat ceea ce am scris in postarile respective , nu retractez si nici nu am contrazis cu nimic cele sustinute atunci. Da, aam folosit aceste sintagme, in articcolele mele, asa cum le foloseste oricine, sunt consacrate, nu eu le-am inventat, deci care este problema? Nu mi-am batut joc de nimeni pentru modul in care arata. In ceea ce priveste .. pe cine va vota unul sau altul, e clar pe cine nu vei vota dumneata.Nu te pot intreba pe cine vei vota, dar se poate deduce, vei vota un dictator in defavoarea unui profesor de istorie cu repetitie. E obtiunea dumitale. Eu nu am spus ca voi vota pe nimeni , nici pe cine nu voi vota, tocmai asta e problema si asta sustineam, ca nu prea avem ce alege.
    In ceea ce priveste incidentul povestit cu comandantul de unitate, eu nu laudam ceea ce a facut . Eu spuneam ca trebuiesc luate masuri impotriva celor care nu respecta armata dar cer respect. Si am dat exemplul pentru a se vedea saltul care s-a facaut in ceea ce priveste respectarea regulamentelor militare. Din cate imi amintesc , chiar am specificat in postarea de atunci ca nu trebuia procedat asa, si ar fi trebuit sa se abtina pe moment domnul comandant si sa comunice masurile in particular . Sau ai uitat ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Neacsu,
    Un om inteligent, cult cu inclinatii filologice trebuie sa fie original, nu sa copieze pe toti neicanimeni. Sa mai scriem ca blogul face apel in motto la civilizatie ?
    Ce nu ai inteles dumneata din postarea mea este faptul ca dupa ce ti-am studiat fotografia pe saitul Ziua-Veche am constatat ca, ''Creatorul'', te-a inzestrat cu aceiasi ,,privire galese'' ca a presedintelui. Cu alte cuvinte ,,rade de ciob cand el e facut zob''.
    In privinta alegerii, de obicei dintre doua rele o aleg pe aia mai putin rea. Intre cele doua rele, varianta mai putin rea nu mai poate candida. Cat priveste dictatura e de analizat cine este mai dictator. Iti stau la dispozitie cand vrei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marine,
    Vezi că preşedintele e la televizor! Aşa au zis unii, că preşedintele ţine o conferinţă de presă. Acum, eu nu pot să garantez că ăla care vorbeşte o fi şi preşedinte... Unii zic că da, alţii zic că nu. Eu n-aş prea crede.

    RăspundețiȘtergere
  7. Biliuta
    In mod cert cel care scria mai sus crede ca vorbea presedintele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va pute gura la amandoi. Ati mancat si inainte de '89, continuati si acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim 13.00
    Fugi mai de aici, ca mirosul venea de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. A se adauga ,,incrucisatorul'' si ,,lunetistul''!
    Acest Banel al presedintilor(jucatori),Buca Voda al ,,zodiei gangsterilor''.

    RăspundețiȘtergere

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating