miercuri, 6 iulie 2011

EI AU LUAT BACALAUREATUL ??????

Vedetele de azi, liceenii de ieri ...

După atâta scadal pe tema bacalaureatului şi nivelului viitorilor oameni de afaceri, parlamentari, şefi de partide, miniştri, vedete tv, preşedinţi, cântăreţi, hai să vedem şi nivelul actualilor, cei care au ajutat prin legile adoptate şi prin prezenţa exasperantă pe ecran să se ajungă la această situaţie.Să ne cunoaştem vedetele să lăsăm vendetele şi să ne amintim zicala ”RÂDE CIOB DE OALĂ SPARTĂ”

"Există aici, în această sală, tineri care au murit
în revoluţia din decembrie 1989"
-- Viorel Cataramă

"Lumea are voie sa aibă două conturi; unul în lei,
unul ân valută şi încă unul pentru economii. Mai
mult nu"
-- Florin Georgescu (fost ministru al finanţelor)

"S-au verificat toate actele pe foştii trei ani pe
care am fost primar"
-- Marian Vanghelie

"A garanta proprietatea înseamnă a limita dreptul
omului asupra proprietaţii lui"
-- Ion Iliescu

"Băncile sunt conduse de bancheri în toată lumea în
afara de Cismigiu si Herastrau"
-- Bogdan Balthazar (director de bancă)

"Becali e un brand. Eu la Avicola Iaşi pot să fac
pui Gigi Becali, dacă vreau"
-- Gigi Becali

"Doar prin hazardul inconştient social nu se putea
ajunge în sfere atât de aureolate şi in plan
financiar"
-- Cornel Dinu (antrenor de fotbal)

"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informaţii din
lume - stie tot, chiar si-un fir de păr"
-- Gigi Becali

"Familia e sfântă, pe cand patria....cum să vă spun
patria e sacră…
-- Dumitru Dragomir

"Destinul meu a fost marcat de soartă"
-- Dan Iosif

"Omul este o persoana umană"
-- Gheorghe Hagi

"Este voinţa lui Dumnezeu ca eu să pasc acest popor"
-- Gigi Becali

"Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine că sunt
corupt pe vremea când nu eram, in 1993"
-- Viorel Hrebenciuc

"Eu în tinereţe eram amfitrion pe oriunde mă duceam"
-- Gigi Becali

"Eu sunt pe toate listele de corupţi si arestaţi,
dar nu am nicio greaţă"
-- Viorel Hrebenciuc

"Pe la voi prin Chisinău trece Volga , nu? Cum? Nu
mai trece?"
-- Loredana Groza

" Sigur ca am auzit de El Nino. E numele unui
cântareţ de muzică latină, nu?"
-- Loredana Groza

"La noi, şefii de partide sunt ca vacile în India "
-- Antonie Iorgovan

"Domnul Iorgovan e un fel de electron sarit de pe
orbită"
-- Adrian Năstase

"Omar Hayssam aparţine ţării, este un bun al
întregului popor"
-- Adrian Năstase

"Am învătţt puţin limba braziliană!"
-- Loredana Groza

"Fiecare are gusturile lui in muzică. N-are cum să
asculte toată lumea numai Schopenhauer"
Costi Ionita

Doamneeee, ce noroc au avut că nu l-au prins pe Funeriu ministru la învăţământ.....

Lista ar putea continua şi nu cred ca am epuiza prea curând exemplele, cel mai recent fiind chiar cel oferit de ministrul educaţiei care are probleme cu genul substantivelor. Dar gafa gafelor, o prezentam video pentru că recordul îl deţine, cine altcineva decât odrasla Nr. One a ţării, care face cadouri românilor….. nici mai mult nici mai puţin decât ….. scaune electrice. Să fie o premoniţie ? Nu cred, la noi s-a scos genul ăsta de recompense , dar nu se ştie, tot vrea tati să schimbe constituţia.

Si pentru că măine poimâine se va vota legea transmiterii ereditare a tronului prezidenţial, să mai privim cine ne va conduce :



Si ca să fie tacâmul complet, hai să vedem cum îşi pregăteşte lecţiile domnul Funeriu pentru conferinţele de presă şi cum i se şopteşte ce să spună. Eu ştiam ca pentru şoptit se dă 2 şi este considerat tot fraudare.




P.S.
Be afraid…. Be very afraid! Stupid’s mother is all time pregnant !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating