marți, 9 decembrie 2014

Verificarea brânzei sau a cașului (Bine de știut!!!)

 branza


Am
primit pe mail un material legat de modul în care fiecare poate
verifica dacă brânza pe care o cumpără de la piaţă este de calitate. Sub
rezerva că personal nu am verificat dar nici întrebat un cioban pentru
că nu am rude sau pieteni ciobani, postez totuşi acest material pentru
că dacă este real, poate fi de ajutor. Fiecare poate să controleze , să
verifice sau să se informeze dacă informaţia este corectă. De asemenea
nu ştiu şi nu susţin că cele scrise la punctele c şi d ar fi reale, ar
putea fi simple atacuri ale cuiva aparţinând unei f
irme concurente. deci puteţi trece peste acele date sau puteţi verifica dacă sunt date reale.

Iată materialul:
 ” Dacă nu aveţi prieteni  care să vă servească cu un produs de încredere, să ştiţi  următoarele:
a) Brânza
tăiată are neapărat găuri cu aer aproape egale, astea nu prea se pot
falsifica. Dacă nu vedeţi găurile, vedeţi-vă de drum, e brânză
falsificată cu clorură de calciu.
b) Clorura
de calciu conferă produsului tărie. Ce mai puteţi  face?Tăiaţi o bucată
cât o cutie de chibrit. O puneţi în congelator. O scoateţi a doua zi şi
NU trebuie să fi devenit sfărâmicioasă prin îngheţ. Dacă nu aveţi timp,
puneţi bucăţica în apă fiartă. NU trebuie să se topească mai mult de
40% la fierbere, altfel e 80% margarină.
c) Exemplu de produs falsificat din comerţ: telemeaua “Prezident
produsă la Vatra Dornei: este sfărâmicioasă, e moale la apăsare, nu are
găurele de 2-4 mm diametru, se topeşte complet în 3 minute.De asemenea
produsele:
Coliba Ciobănaşului = caşcaval +telemea la hipermerketuri menţionează cu neruşinare în compoziţie clorura de calciu.
 d) Evitaţi produsele tip Akadia = brânză bulgărească ieftină. Aia e brânză, aşa cum sunt eu popä.

Normal 1 kilogram de   brânză se obţine din 6-8 kile de lapte, iar un
kilogram de lapte =2 lei. Atunci cum de costă kilogramul de Akadia 7
lei? “
 
PS Am verificat internetul si am gasit această stire publicată pe
RO Stirea.ro, aşa că  desi eu am primit-o pe mail, sursa  cred că este
acest site, 
APhttp://www.rostirea.ro/news/pentru-sanatatea-noastra-verificarea-branzei
Dar înainte de a apărea aici, o parte din ştire apăruse pe un blog,
fan
boxhttp://blogs.fanbox.com/SinglePost.aspx?pbid=2509685&post=3928020&mode=&link=-1&page=-1&dt=010108&mlid=-1&vet=-1&src=-1&bts=2&fs=-1&apid=-1
Verificarea brânzei sau a cașului (Bine de știut!!!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating